ment - aktívneho účinkovania značiek vo filmovom príbehu. Pozorný divák mohol zaznamenať okrem svetoznámych značiek aj premiérové predstavenie mliečneho výrobku značky Milsy. Korbáčik Milsy sa ako jediná značka vo filme prezentovala nielen vizuálne, ale aj slovne. „Ponuku na aktívnu prezentáciu vo filme sme dostali priamo od autorov a produkčnej spoločnosti Trigon Production, náš výrobok sa im hodil do scenára,“ hovorí Martin Šajdík, obchodný riaditeľ Milsy, a. s. „Keďže cieľová skupina potenciálnych divákov filmu a našich klientov je podobná, rozhodli sme sa ísť do spomenutého filmového projektu formou tzv. product placement. Veríme, že film si diváci obľúbia, a to nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. Od našej sponzorskej účasti na projekte očakávame posilnenie značky Milsy, zvýšenie jej poznateľnosti a akceptovateľnosti,“ poznamenáva Martin Šajdík. V príbehu o mladej študentke, ktorá chce všetko, ale nestíha nič, sa korbáčik Milsy objavuje v jednej sekvencii, v ktorej si na ňom hlavná hrdinka pochutnáva, čo vyvolá pozornosť jej francúzskeho nápadníka. Musí mu preto vysvetliť pôvod dobroty. Táto scéna bola v scenári od začiatku prítomná, spoločnosť Milsy do jej podoby nezasahovala. Výroba mliečnych výrobkov má v regióne Bánoviec nad Bebravou dlhú históriu, mliekárenský závod bol prvýkrát spustený do prevádzky 1. mája 1954. Milsy, a.s. Bánovce nad Bebravou vznikla 1.5.1992 transformáciou štátneho podniku Milex, š.p. Bánovce nad Bebravou