LSY. Bánovská mliekareň dosiahla v minulom roku celkom 38,4-percentný podiel na trhu, čiže oproti roku 2003 zaznamenala rast o 9,4 percenta. Druhé miesto na trhu patrí skupine Bongrain, tretia sa v prieskume umiestnila Agrofarma Červený Kameň. Výsledky prieskumu takisto naznačili viacero trendov na trhu, napríklad v postupnom nástupe „privátnych značiek“, ktorých podiel stúpol za posledné dva roky z 0,6 % na 3,1 %. Veľmi výrazne - z 25,3 % v roku 2003 na 14,1 % v roku 2004 - zase klesol trhový podiel v kategórii „predaj na váhu bez označenia výrobcu“. „Naša dobrá pozícia je výsledkom najmä cielenej podpory predaja, kvality syrov a dizajnu našich obalov, ktoré zákazníci dobre prijali a vyhľadávajú ich. Napokon, potvrdzujú to aj rôzne ocenenia, ktoré naše výrobky získavajú,“ hovorí Martin Šajdík, obchodný riaditeľ MILSY, a. s. „V roku 2005 chceme potvrdiť našu vedúcu pozíciu medzi výrobcami údených parených syrov, preto chystáme ďalšie novinky,“ dodáva Martin Šajdík.