vízia im poskytla možnosť a priestor zviditeľniť sa. Aj keď kampaň prebiehala už dlhšie a zviditeľnenie bolo také nezabudnuteľné najmä vďaka "duchaplnému, prirodzenému a ľudskému“ vystupovaniu tejto manželskej dvojice, aj tentoraz bežnému plebsu vyrážalo dych. Je len obrazom životnej úrovne Slovenska, čoho všetkého sú ľudia schopní, pokiaľ im niekto ponúkne peniaze. Sú síce veľké, no napriek tomu sa mnohým realisticky a triezvo uvažujúcim ľuďom zastavuje rozum, kam až sa dá klesnúť, prípadne úplne stratiť ľudskú dôstojnosť. A to je len začiatok. Postupne sa predstavujú všetci protagonisti z rôznych kútov Slovenska, aby si „perly východu“ mohli spomedzi nich vybrať svojich favoritov. Kto z nich bude mať najsilnejší žalúdok, zistíme neskôr. Mojsejovci ho majú vytrénovaný riadne. Aby naša pozornosť náhodou neopadla a nepozabudli sme aspoň na nejakú tú minútku, akým bohatstvom títo nadľudia disponujú, mohli sme priamo s nimi letieť lietadlom do Milána, nakupovať v obchodoch svetoznámych značiek, pozrieť sa zblízka na pravé talianske cestoviny a kritizovať. Na kritiku je síce stvorená pani Nora. Biely župan len dopĺňal inteligentný prejav a vystupovanie hodné dámy jej postavenia. Nuž, Miláno, mesto módy a modelingu, sklamalo. Dozvedeli sme sa však, že Viedeň, konkrétne tri najobľúbenejšie butiky, z ktorých nebolia nohy, by asi Mojsejovcom viac zdvihli náladu - priamoúmerne utrateným stovkám tisícok. Show pokračuje. Už hádam všetci konečne vieme, ako si Mojsejovci žijú. Ak nie, postupne nás zasvätia do možno najtajneších zákutí šuštiacich bankoviek. Závisť v tomto prípade nie je namieste, nie je čo závidieť, možno skôr ľutovať. Už teraz je totiž dostatočne jasné, že napriek bohatstvu a mediálnej kampani sa títo zbohatlíci nikdy nezaradia medzi elitu Slovenska. Tú totiž neformujú len peniaze, ale aj inteligencia a úroveň prezentácie vlastnej osoby.