Všetky sľubovali svojim odosielateľom nádej stať sa majiteľom červenej Fabie - dráždivo stojacej opodiaľ - dovtedy, kým slovenský hokejový reprezentant Jozef Stümpel nevybral z tej hŕby obálku s menom Ján Ištván, ktorá prišla z Nitrice v Prievidzskom okrese. Obchodný riaditeľ pivovaru Ján Vančo urobil radosť Vladimíre Ďurkovičovej zo Solčian druhou a výrobný riaditeľ Ján Píry Terézii Bašňákovej z Chtelnice treťou cenou - leteckými rekreačnými zájazdmi. Zostávalo ešte 47 cien - zájazdov, televízorov, kuchynských spotrebičov, suvenírov - ktoré pod starostlivou kontrolou štátnej notárky nadobúdali svojich majiteľov (úplný zoznam je na strane 13). Pod chvíľami zamračenou a vzápätí jasnou oblohou vyhrávala kapela Profil, marketingový mág Jozef Nemec zabával stovky divákov moderátorskou bravúrou a historkami a pivo bolo zadarmo... Tradičnú súťaž, tento rok s mottom Topvar je svetový, ale stále náš, organizovala a. s. Topvar od februára do konca mája. Okrem potvrdenia o trvalej obľube topoľčianskeho piva poskytli odosielatelia aj informáciu o tom, aký cveng má Topvar v tom-ktorom regióne. Dnes už k nim patrí aj Berlín, kam topoľčianski pivovarníci vypravujú každý druhý týždeň kamión so svojimi výrobkami.