iní navrhnú aj ”správne” riešenia. To všetko sa odohráva v uliciach, ale každý má možnosť dozvedieť sa viac aj priamo pri zdroji. Mestská rada rozhodla, že raz za mesiac sa bude konať tzv. kontrolný deň, ale nakoniec sa magistrát dohodol na tom, že každý štvrtok ráno o ôsmej hodine bude patriť kontrole. Porada najdôležitejších osôb rekonštrukcie je prístupná aj verejnosti. Verejnosť však zatiaľ asi veľmi nebaží po osobnom stretnutí s realizátormi stavby. Bežné problémy sa riešia pod palcom zástupcu primátora Stanislava Šika. Na poslednom stretnutí odznelo najviac sťažností na nedisciplinovanosť ľudí. Naozaj nie je vzácnosťou vidieť ľudí blúdiacich kade-tade po stavenisku. Akoby teraz, keď je námestie ohradené červeno-bielou páskou, bolo práve všetko potrebné na druhej strane, ako sa chodec nachádza... jednoducho, treba prejsť krížom na druhú stranu kľučkujúc medzi strojmi a jamami. Na zasadnutí preto odznel aj návrh, aby poriadok zabezpečovala mestská polícia. Ďalším nemilým javom, na ktorý upozornila dozorkyňa stavby, bolo rozkrádanie dlažbových kociek. Pri rozkopávkach vzniká odpad – asfalt a betón. Práve z týchto materiálov je možné zobrať si, ale to len zo špeciálnych skládok. Námestie by malo byť tabu a dlažobné kocky, ktoré vôbec nie sú odpadom, ešte viac. Mesto má záujem o recykláciu asfaltu i betónu. Časť liateho asfaltu poputuje ešte naspäť do kotla, kde sa primieša k novým zmesiam a znovu sa použije. Betónový odpad zase pocíti silu drvičky. Úplne podrvený sa môže hodiť ako podkladový materiál na parkoviská, cesty alebo vyrovnanie výmoľov. Skladová plocha na Pažiti je už naplnená betónovým odpadom, odniesť si ho môžu ľudia aj z priestoru priemyselného parku v Horných Našticiach.