om. Už 26. hypermarket Tesco na Slovensku otvorí svoje elektronické vráta zákazníkom v posledné júnové ráno o trištvrte na osem. O pripravovanej udalosti informovali novinárov na tlačovej konferencii riaditeľka hypermarketu Renáta Vozárová a primátor Partizánskeho Ján Podmanický. Nové obchodné centrum ponúka služby a tovary štandardného rozsahu a sortimentu, ktoré sa vyprofilovali na základe desaťročných skúseností spoločnosti Tesco Stores na Slovensku. Na pultoch a policiach budú potraviny, priemyselný tovar od kozmetiky cez odevy, elektroniku až po záhradkárske potreby. Popri ponuke Tesco na ploche 3-tisíc štvorcových metrov bude v prenajatých priestoroch obsluhovať klientov ďalších deväť menších obchodných a servisných prevádzkarní. Medzi nimi pošta, ktorej „aktivácia“ sa posúva na polovicu júla. Pohodlie zákazníkom sľubuje 207 parkovacích miest i špeciálne linky mestskej autobusovej dopravy. Bezkonkurenčné sú v meste otváracie hodiny - od 6. do 22. hodiny. Spoločnosť Tesco Stores oslovila miestnych producentov „čerstvých“ potravín - mäsa, pekárenských výrobkov a pod. - ako potenciálnych dodávateľov. R. Vozárová tiež pripomenula, že v rámci promočných akcií bude aj hypermarket v Partizánskom podporovať predaj slovenských výrobkov, v duchu svojej tradície humanitárnych partnerských vzťahov si spoločnosť vybrala za partnera miestne občianske združenie Frézia, ktoré sa venuje pomoci zdravotne postihnutým občanom. Ján Podmanický víta prítomnosť hypermarketu Tesco v Partizánskom, veď jeho mesto je svojou veľkosťou 28. mestom na Slovensku. Je rád, že to, čo si aj Partizánčania a ľudia z okolia chodili obzerať do zahraničia, majú dnes na pár minút cesty. Ako predstaviteľ mesta oceňuje, že príprava stavby napriek komplikovanému získavaniu pozemkov i jej štvormesačný priebeh boli bezkonfliktné, vskutku partnerské. Navyše príchod Tesco Stores splnil desaťročia snívaný sen Partizánčanov - zastrešenie zimného štadióna. Pán primátor si už želá iba to, aby obyvatelia Partizánskeho a okolia mali také príjmy, ktoré by im umožnili využívať ponuku hypermarketu podľa ich predstáv. Ako manžel a zákazník bude vraj pravidelným návštevníkom. Hypermarket stavala slovenská filiálka brnianskej spoločnosti Imos, ktorá stavbu získala na základe tzv. elektronického výberu dodávateľa, 16 týždňov. Popri predajnej ploche je súčasťou stavby aj dvetisíc metrov obslužnej plochy. Objekt je vybavený sofistikovaným protipožiarnym zariadením.