Otvorenie cyklotrasy v Partizánskom sa posunie. Zistili nedostatky, stavbu predražia

Mostovku musia kompletne vymeniť.

Stroje všetku prácu nevykonajú. Úpravy na cyklotrase je potrebné spraviť ručne. Stroje všetku prácu nevykonajú. Úpravy na cyklotrase je potrebné spraviť ručne. (Zdroj: Katarína Niková)

PARTIZÁNSKE. Výstavba cyklochodníka v Partizánskom, po korune hrádze rieky Nitra, sa predĺži. Trasa s dĺžkou približne 4,6 kilometra od Malých Bielic po lávku medzi Štrkovcom a Šípkom mala byť už takmer hotová. Pôvodne mala výstavba trvať 52 dní, teda necelé dva mesiace. Kedy bude kompletne hotová je zatiaľ otázne.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Prečítajte si aj: Rozbory vody z lesných studničiek úrady nerobia, turisti sa napijú bez obáv Čítajte 

"Stavebné práce na niektorých úsekoch cyklotrasy museli byť prerušené z dôvodu zistenia nepredvídaných skutočností, ktoré neboli riešené v projektovej dokumentácii," informoval primátor mesta Jozef Božik.

SkryťVypnúť reklamu

Problémy s pevnosťou podložia i mostom

Primátor vysvetlil, čo zapríčiní predĺženie prác. Prvým dôvodom je nedostatočná pevnosť podložia hrádze. Skúšky ukázali, že nedosahuje parametre požadované predpismi a projektovou dokumentáciou.

Hrádza, ktorou cyklotrasa vedie, primárne slúži ako ochrana pred povodňami a účelová komunikácia správcu povodia.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom C9RYY na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Bicykle, bicyklovanie, cyklotrasy

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Topoľčany

Komerčné články

  1. Osadili štadióny špeciálnymi turniketmi
  2. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  3. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  4. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  5. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  6. Keď sa z brigády stane kariéra
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  8. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  1. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  2. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  3. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  4. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  5. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  6. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  7. Rezidencia Rúrky: Prvý bytový dom skolaudovali, ďalší už stavajú
  8. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  1. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí? 7 427
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 3 648
  3. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 044
  4. Keď sa z brigády stane kariéra 2 203
  5. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 1 873
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 1 799
  7. Bez nich by elektrina netiekla. 1 700
  8. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky 1 338
  1. Marian Nanias: Na členstvo v EÚ Slovensko dopláca, alebo získava?
  2. Ivan Čáni: Komentátor Schutz naštartoval generálneho prokurátora Žilinku.
  3. Rado Surovka: Vážení opozičníci, posrali ste to
  4. Martin Turčan: Prečo sa Matovič dohodol s Ficom
  5. Irena Šimuneková: Martinské hole – kráľovstvo ticha a nekonečných výhľadov
  6. Martin Fronk: Puškin a Slovensko: Láska, ktorá pretrvala storočia
  7. Gabriel Šaffa: Ako Ukrajina zmenila povahu vojny – navždy
  8. Monika Albertiová: Cenzúra v priamom prenose? Prípad Trochu inak s Adelou
  1. Ivan Čáni: Súdruh Fico, ďakujem! Vďaka vám nezomriem sprostý ani naivný. 15 914
  2. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 15 008
  3. Rado Surovka: Kto zožral Ficovu návnadu ? 13 734
  4. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval. 12 488
  5. Martin Ondráš: Zákon čo legalizuje podvod? Alebo ako Slovensko stratí kontrolu nad pôdou 11 324
  6. Daniel Guľaš: Všetko dobré, Ľuboš. 9 987
  7. Otilia Horrocks: Keď Monika Beňová moralizuje z miesta pre ZŤP 9 347
  8. Rastislav Puchala: Veľký deň slovenskej diplomacie 6 868
  1. Marian Nanias: Na členstvo v EÚ Slovensko dopláca, alebo získava?
  2. Věra Tepličková: Viac šťastia ako rozumu
  3. Marian Nanias: Problémy na maďarskej jadrovej elektrárni Paks II.
  4. Marian Nanias: Nezvyčajná jadrová investícia – Maďarská JE Paks II.
  5. Anna Brawne: Džemy, hady, nebojte sa, dobre bude!
  6. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval.
  7. Marian Nanias: Problémy na tureckej JE Akkuyu.
  8. Radko Mačuha: Začnú nás stíhať za porušovanie národnej identity?
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Topoľčany a Partizánske - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Topoľčany

Lidl sa oplatí: Špeciálne sety šetria čas aj peniaze


ZKW Topoľčiansky nočný beh

V jubilejnom ročníku rekordy odolali.


Čaká na vás lahodný tekvicový krém s karamelizovanými semiačkami.

Vysoký štandard, ktorý poznáte z dobrých reštaurácií, je bežný aj v reštauračných vozňoch Železničnej spoločnosti Slovensko.


Najvyššiu povolenú rýchlosť vodič prekročil o rovných 50km/hod.

Rýchlosť prekročil o rovných 50 km/h.


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu