Sotva dvadsiatka Partizánčanov najprv z diaľky, potom aj zbližša obzerala plány garáží. Na vypočutí sa dalo nahliadnuť do plánov, ktoré čerpajú ešte zo štúdie spred šiestich rokov. Dnešný stav je však oveľa okyptenejší, lebo kvôli existencii inžinierských sietí a námietkam výborov mestských častí sa riadne ubralo z porcie garáží. Napríklad na sídlisku Luhy s pôvodných 31 garáži zostalo v pláne iba 13, ktoré by mohli byť dostavané k už existujúcim. Obuvnícka ulica by tiež mohla mať iba ďalšie štyri garáže. Najjasnejšia situácia je teoreticky na Šípku, kde sa navrhuje vybudovanie hromadnej garáže. Práve tu sa aj v diskusii pripomenulo, že najvyťaženejšou ulicou je práve Horská, ktorá kapacitne nestačí pre rozrastajúci sa automobilový park Šípkarov. Verejné vypočutie malo za úlohu sondovať názor občanov, ale aktivita Partizánčanov v tejto otázke nebola veľká. Žeby im postačoval súčasný stav? Garáží nie je nikdy dosť a zvlášť, keď si uvedomíme fakt, že za posledných desať rokov sa okrem garáže na Riečnej ulici nepostavilo nič. Verejné vypočutie však fakticky nebolo krokom vpred v otázke nárastu počtu garáží. Bližšie neodznel ani termín, kedy a za akých podmienok sa rozhodne mesto vstúpiť do projektu. Vypočutie bolo zatiaľ skúšobným balónikom, ktorý mal zistiť námietky občanov, prípadne ďalšie podnety. Primátor sa veľa pripomienok nedočkal. Opatrnosti nikdy nie je dosť, a zvlášť keď z minulosti má mesto zlé skúsenosti. Už sa stalo aj to, že občania na poslednú chvíľu stopli výstavbu budovy, čo znamenalo pre mesto vyhodené peniaze do rieky.