Víťazom sa nakoniec stala ponuka, ktorá bola druhá najlacnejšia, i keď do úvahy sa mala brať práve cena. Vysvetľovať okolnosti okolo výberu teda musel poslancom vedúci odboru správy majetku a služieb Peter Baláž. „Od 1. februára 2006 platí nový zákon o verejnom obstarávaní, ktoré je zabezpečované v závislosti od predpokladanej hodnoty zákazky. Oprava strechy na strojovni letného kúpaliska podľa predpokladanej hodnoty patrí medzi zákazky s nízkou hodnotou. Zadávanie takejto zákazky upravuje zákon, ktorý hovorí, že verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky s nízkou hodnotou postupuje tak, aby vynaložené náklady na obstaranie predmetu zákazky boli primerané kvalite a cene. Nijako inak už neupravuje, ako má obstarávateľ postupovať. Pri výzve na podanie cenovej ponuky sme uviedli, že pri hodnotení bude hlavným kritériom cena, ale pritom sme si vyhradili právo vybrať takú ponuku, ktorá bude z nášho hľadiska najvýhodnejšia, prípadne, že všetky ponuky odmietneme. Komisia sa pri hodnotení ponúk držala zákona, vybrala ponuku, ktorá bola ekonomicky najvýhodnejšia - vzhľadom na použitý hydroizolačný materiál, cenu a poskytnutú záruku, čo je plne v súlade s citovaným paragrafom. Nakoniec by som chcel ešte uviesť, že zákon o verejnom obstarávaní ako základnú povinnosť ukladá obstarávateľovi a verejnému obstarávateľovi uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.“
O stanovisko sme požiadali i hlavného kontrolóra Otta Hodála. „V tomto roku spochybnili poslanci jedno výberové konanie – opravu časti strechy letného kúpaliska, kde vyhrala drahšia ponuka. O jej výbere rozhodla komisia a iba tá môže toto rozhodnutie odôvodniť, keďže ja som pri výbere nebol. Vychádzal som iba z toho, čo mi uviedli. Zákon o verejnom obstarávaní v tomto nie je jednoznačný, preto porušený nebol, lebo bolo uvedené, že objednávateľ si vyhradzuje právo vybrať preňho najvýhodnejšiu ponuku.“