Písmo:A-|A+
diskusia (0)
„Zatiaľ sa nemôžem fundovane vyjadriť k tomu, čo bude s firmou. Do Topoľčian som prišiel iba pred niekoľkými dňami a ešte som sa celkom neoboznámil s celkovými zámermi a procesom, ktorý tu prebieha. Moja misia v Topvare spočíva v komunikácii a informovaní zamestnancov o tom, čo sa deje a čo sa bude diať. Ak však chcem s ľuďmi komunikovať, musím ich najprv poznať,“ povedal. Spoločnosť, ktorá topoľčiansky pivovar odkúpila, je podľa jeho slov decentralizovaná a svojim miestnym firmám ponecháva samostatnosť. Ako dôvody uvádza hlavne znalosť domáceho trhu a miestneho spotrebiteľa. Topoľčiansky pivovar by v tomto smere nemal byť výnimkou. „Chceme do pivovaru investovať a prepojiť ho s pivovarom Šariš,“ vyjadril sa o plánoch A. Bechtin. Podľa jeho slov by sa značka topoľčianskeho pivovaru meniť nemala, predovšetkým aj pre jej silný potenciál celonárodného rozvoja. Na otázku personálnych zmien odpovedal neurčito: „Bude potrebné zosúladiť organizačné štruktúry a finančné linky, podľa ktorých sa prideľujú peniaze. SABMiller sa snaží o ustálenie systému, preto sa zmeny tohto druhu dajú očakávať. Veríme, že prispejú k celkovej efektivite firmy.“ Prepúšťanie zamestnancov by sa podľa jeho slov konať nemalo – SABMiller sa v zmluve zaviazal zachovať počas dvoch rokov zamestnanosť vo firme. O zavádzaní nových pravidiel pre firmu sa jej súčasný hovorca vyjadril: „Nie je podstatné zaviesť sem pravidlá, aj keď určite sú potrebné. Alexej Bechtin chce v Topoľčanoch uplatniť skúsenosti z plzeňského pivovaru, v ktorom od roku 2002 pôsobil. „Posilniť chcem predovšetkým oblasť komunikácie,“ hovorí. V tejto sfére plánuje zaviesť informovanie zamestnancov prostredníctvom násteniek, elektronickej pošty či firemného časopisu. Chcel by tak nadviazať na vydávanie časopisu tohto druhu v plzeňskom Prazdroji, ktorý sa distribuoval do Šariša. Po odkúpení topoľčianskeho pivovaru plánuje A. Bechtin vytvoriť samostatný titul pre slovenské pivovary. „Nechcem, aby to bol len taký suchý vestník. Chcem, aby si ho ľudia prečítali so záujmom a aby sa v ňom dozvedeli o sebe, o pive, o značkách, o reklame či o firme ako takej.“Článok pokračuje pod video reklamou