Momentálne je majiteľom budovy stanice aj nástupíšť Mesto a SAD Nitra je nájomníkom. Nástupištia sú prenajaté za symbolickú jednu korunu na rok, ale zo zmluvy vyplýva, že všetku údržbu si musia zabezpečovať sami. Podľa informácií, ktoré poskytol MY Dnešku obchodný riaditeľ SAD Nitra Ľudovít Lukaniak, ročne vynaložia na údržbu, ktorú vykonávajú dodávateľským spôsobom, 250-tisíc korún. Do uvedenej čiastky však nie je započítaná zimná údržba, kedy dá zabrať hlavne odpratávanie snehu.
Mesto má úplne na starosti len nástupište, kde prichádzajú linky mestskej autobusovej dopravy. Pred vandalizmom na stenách zo sklených tabúl sa snažia chrániť poistením. „Rozmýšľali sme o tom, že by sme to aj zamurovali, ale to si vyžaduje nemalú sumu. Mesto zatiaľ na to nenašlo peniaze,“ prezradil Peter Baláž z MsÚ. S takouto možnosťou by sa však spájala aj horšia viditeľnosť pre šoférov autobusov i chodcov, takže by to nepridalo na bezpečnosti. Nahradenie skiel polykarbonátom by bolo efektnejšie, ale ide ešte o drahšie riešenie ako je zamurovanie.
Stanica však nie je ani optimálne vyťažená. Cez pracovný deň prejde v priemere cez topoľčiansku stanicu 618 spojov, z toho 457 patrí SAD Nitra. Stanica však bola vybudovaná tak, že by zvládla aj oveľa viac spojov. „Na dnešnú dobu by možno stačila menšia kapacita, možno by stačil polovičný areál a časť by sa využila inak. Z piatich nástupíšť by sme využívali len dve a ďalšie na obchodné účely. Dalo by sa uvažovať, že by tam mohla byť tržnica, ale prišlo obdobie veľkých obchodných reťazcov a tržnice sú v útlme,“ povedal o plánoch P. Baláž, vedúci odboru správy majetku a služieb na MsÚ.