Od 1. januára 2007 čakajú pivovary Šariš a Topvar ďalšie zmeny – tentokrát ide o integráciu spomínaných spoločností do jednej, ktorá bude mať nové meno Pivovary Topvar, a. s., a sídlo v Topoľčanoch. Akcionár sa nezmení – je ním SABMiller.
Samotná fúzia spoločností sa uskutoční k začiatku nového roka. Formálne sa Pivovar Šariš stane nástupníckou spoločnosťou po spoločnosti Topvar. Z Obchodného registra SR bude spoločnosť Topvar, a. s., vymazaná. Novovzniknutá spoločnosť Pivovary Topvar spája v sebe dve samostatné výrobné jednotky – terajšie závody v Topoľčanoch a vo Veľkom Šariši, ktoré budú využívať sieť obchodno-distribučných centier na Slovensku. „Najvyššie vedenie spoločnosti Pivovary Topvar zostane nezmenené – generálnym riaditeľom bude Imrich Havris, ktorý je v súčasnosti generálnym riaditeľom oboch spoločností, obchodný riaditeľ je Maciej Bednarczyk, finančný riaditeľ Tom Duncan a výrobný riaditeľ Jan Cerkala. Do tohto tímu od nového roka pribudne nová marketingová riaditeľka Olimpa Osinska a manažérsky tím uzatvorí distribučný riaditeľ Martin Sejk. Myšlienka, aby spoločnosť mala sídlo v Topoľčanoch, vznikla na základe diskusií našej materskej spoločnosti SABMiller s predchádzajúcimi vlastníkmi,“ informovala nás manažérka pre vzťahy s verejnosťou Drahomíra Mandíková.
Pri tvorbe nového mena spoločnosti sa vraj rozhodovali medzi názvom všeobecným a orientovaným na značky Šariš a Topvar. Jednotlivé varianty si preverili aj v prieskume, ktorý potvrdil preferenciu názvu Pivovary Topvar. „Ašpiráciou spoločnosti je stať sa lídrom na slovenskom pivnom trhu. V pivovare Topvar sme už zrealizovali prvé investície do kvality a zabezpečenia konzistentnosti výroby piva a jej súladu s prísnymi štandardmi a procesmi SABMiller. Napríklad teraz sa montuje nový ohrievač teplej vody vo výrobe, ktorého doterajšia kapacita nebola dostačujúca. Tiež budeme investovať do ekológie, čistenia odpadových vôd. Viac ako 10 miliónov korún bola investícia do laboratória výroby piva. V behu sú investície zamerané na zlepšenie dopravnej infraštruktúry a distribúcie v Topvare tak, aby tu v budúcnosti mohlo pôsobiť obchodno-distribučné centrum. Samozrejme, pripravujeme aj marketingovú podporu pre značku Topvar, ale to už by sme prezrádzali veľa,“ dodáva Drahomíra Mandíková.