Keď mi ani po štyroch ani piatich týždňoch nikto nezavolal, že si mám prísť po naplnený cartridge, nikto nereagoval na moje maily, zašla som do predajne osobne. Vraj ho ešte nemajú späť od ich dodávateľskej firmy, ale hneď ako budú mať informáciu, dajú mi vedieť. Mimochodom – pracujem mimo Topoľčian a chodím sem len raz za niekoľko týždňov.
Boli dva dni po Veľkej noci, keď prišla dobrá správa: náplň na mňa čaká v predajni. Radostne som ju vyzdvihla, zaplatila a dozvedela sa, že to trvalo asi dva mesiace, lebo ich dodávateľ – plnič je nespoľahlivý. A bolo im to ľúto. To ma ako zákazníka naozaj „hrozne zaujímalo“.
Doma vložím náplň do tlačiarne a aké prekvapenie! Netlačí. Náplň nebola doplnená. Tak poďho naspäť do predajne. Čudovali sa preveľmi, nezdalo sa im to, ale nakoniec prijali moju reklamáciu.
Prešli ďalšie dva týždne, kým prišiel nový, podľa nich už určite dobrý a naplnený cartridge. Opäť cesta do predajne, domov a teraz... Hádajte čo? Náplň do tlačiarne nepasovala. Skúšali sme to radšej viacerí členovia rodiny, aby som sa nevrátila do predajne pre nič za nič a nemárnila drahocenný čas týchto pánov, čo mi tak rýchlo a dobre pomáhajú a vychádzajú v ústrety.
Hneď som volala, v čom je zase problém a že idem hneď k nim. Mohla som. Evidentne mi neverili, tak som navrhla možnosť, že vezmem svojím autom so sebou domov jedného z pracovníkov predajne. Ak sa mýlim ja a on tlačiareň jednoducho spojazdní, ospravedlním sa im. Ale ak je to problém z ich strany, tak budem očakávať kompenzáciu. Vedúci hovoril niečo o tom, že by mi mohli hádam dať aj nový originálny cartridge.
Ani pracovník si neporadil, ale navrhol zobrať tlačiareň od nás k nim do predajne a vraj je možné, že keď nádobku upravia, bude pasovať. Po chvíli volali, ako to super po úprave zapasovalo a aj skúšobne vytlačili jednu stránku. Vysvetlila som im, že táto stránka, takzvaný Status Sheet, sa tlačí z iného malého zásobníka s farbou a vôbec z toho nevyplýva, že tá už upravená náplň je plná. Prečo toto nevedeli? Ale bolo by už príliš, aby to bolo opäť prázdne.
Čo myslíte? Áno, náplň bola opäť prázdna. Znovu som sa vrátila do predajne. Odovzdala som zlý prázdny cartridge a oni mne peniaze. Trochu neadekvátne riešenie po predtým spomenutej možnosti darovania nového. Požiadala som o vrátenie môjho pôvodného obalu náplne s tým, že si ho dám naplniť vo firme, v ktorej to zvládnu na prvý raz a bez problémov. Dali mi na požiadanie písomne, že mi ho pošlú. Prešlo ďalších 5 - 6 týždňov a nič sa nedeje, nemám späť ani môj prázdny obal.
Čiže skoro štyri mesiace sa u nás netlačí. Prečo asi? Napĺňanie náplní nie je dosť dobrý biznis? Nie som dosť dobrý zákazník? Nie som dosť drzá? Povedala som si, že ešte pánovi majiteľovi poskytnem jednu možnosť na to, aby sa nejako prejavil a môj problém riešil. Je to práve táto. Ďalším krokom už budú menej úsmevné listy na inštitúcie, ktorých prácou je hájiť práva nás – zákazníkov. Neteší ma to, lebo každá cesta k nim do predajne a napísanie takéhoto listu ma stojí čas, ktorý by som vedela využiť lepšie. Ale možno sa nad tým zamyslia a zvolia k zákazníkom v budúcnosti iný prístup a všetci budeme už len spokojní.