Topvar prináša svojím štamgastom kvalitu do prevádzok

Najbližšie stretnutie so sládkom piva Topvar sa uskutoční vo štvrtok 12. septembra o 18:00 v Beer Hause U Papšu v Topoľčanoch.

Značka Topvar je už od svojho vzniku garantom vysokej kvality, čomu zodpovedá aj množstvo prestížnych ocenení, z ktorých najaktuálnejším je zisk bronzovej pivnej korunky za 10% variant a striebornej pivnej korunky za tmavý variant Marína. S rovnakou starostlivosťou pristupuje aj k jednotlivým prevádzkam a štamgastom v rôznych kútoch západného Slovenska. Dôkazom toho sú aj najnovšie dva projekty, ktoré ľuďom interaktívnou formou prinášajú možnosť dozvedieť sa mnoho zaujímavých informácií.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večery s majstrom

SkryťVypnúť reklamu

Prostredníctvom projektu s názvom „Večery so sládkom“ navštívi Topvar v najbližších mesiacoch 30 vybraných prevádzok na západnom Slovensku. Pod vedením topoľčianskeho pivovarníckeho majstra Jána Píryho sa ľudia dozvedia mnoho zaujímavostí o histórii, výrobe či optimálnej starostlivosti o ich obľúbené pivo. Najbližšie stretnutie sa uskutoční vo štvrtok 12. septembra o 18:00 v Beer Hause U Papšu v Topoľčanoch. V rámci neformálneho stretnutia so sládkom budú mať ľudia možnosť vyskúšať rôzne spôsoby čapovania piva, ku ktorým dostanú od pivovarníckeho majstra aj kvalifikované typy a triky a dozvedia sa tiež, čo všetko ovplyvňuje kvalitu zlatistého moku . Prítomní štamgasti budú môcť tiež absolvovať vedomostný test, za ktorého úspešné zodpovedanie získajú diplom pivného znalca spolu s darčekmi. Svoju odbornosť si otestujú aj hlavní výčapníci daných prevádzok, ktorí po úspešnom absolvovaní získajú CERTIFIKÁT – MAJSTRI SVOJHO REMESLA s podpisom pivovarníckeho majstra Jána Píryho i podpisom úspešného majstra výčapníka. „Cieľom tejto aktivity je sprostredkovať personalizáciu kvality cez dvoch hlavných garantov – pivovarníckeho majstra Jána Píryho, ako aj samotných výčapníkov v jednotlivých prevádzkach. Podujatia budú svojim priebehom jedinečné, keďže každá zúčastnená prevádzka pridá ruku k dielu v podobe vlastného sprievodného programu,“ hovorí Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Bližšie informácie k termínom a miestam jednotlivých podujatí nájdete na www.topvar.sk

Netradičný a ambiciózny projekt pre každého

Budovanie vzťahov a lojality s jednotlivými prevádzkami i samotnými spotrebiteľmi je téma, ktorou sa zaoberá aj veľmi ambiciózny projekt s názvom „Tavern koncept“. Svojou podstatou ide o veľmi ojedinelú aktivitu. Ponúkať zákazníkom kvalitné pivo totiž nestačí. Rovnako dôležité je, aby sa hostia v danej prevádzke aj dobre cítili a mali chuť sa znova vrátiť. Príjemnú atmosféru je možné dosiahnuť kombináciou viacerých faktorov – priateľský a milý personál, kvalitné služby, útulné prostredie a pekný interiér. „Snažíme sa pomáhať tam, kde to pre danú prevádzku aj naozaj dáva zmysel. Prichádzame s komplexným riešením, ktorého cieľom je zvyšovanie imidžu a atraktivity daného miesta. Pomáhame majiteľom, aby ich podnik získal nový vzhľad - od farby stien, cez interiérové doplnky až po zmenu dispozičného riešenia. Štamgastom a ich krčme prispôsobujeme aj naše komunikačné materiály, aby sa vo svojom obľúbenom podniku cítili ako doma. Prečo by aj oni nemali mať právo na útulné a pekné prostredie. Z dôvodu zvyšovania kvality nášho piva sme vynašli inovatívny spôsob jeho skladovania. Chladí sa priamo v pulte, ktorý je zo skla a nerezu, na optimálnu skladovaciu teplotu 10-15°C. Okrem kontroly a udržiavania optimálnej teploty piva, ktorá vo výraznej miere vplýva na jeho kvalitu, tak hosťom poskytuje aj pridaný estetický zážitok. Majú možnosť akoby nahliadnuť do „pivnej pivnice“ priamo zo svojich obľúbených miest. Každý milovník Topvaru sa tak rád do prevádzky vracia, pretože v sebe odráža emóciu značky, ktorej záleží na svojich štamgastoch a zároveň spája dobré pivo s pekným miestom a príjemnou atmosférou. Momentálne sme dokončili piatu prevádzku a začíname práce so šiestou. Našim cieľom je vybudovať, v rámci možností, menšiu sieť ukážkových prevádzok, ktoré sprostredkujú svojim hosťom netradičný zážitok s pohárom kvalitného piva,“ prezrádza o projekte Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Viac informácií nájdete na www.topvar.sk

Autor: Martin Michalica, C&M Advertising

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Topoľčany

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 837
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 508
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 570
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 441
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 342
  6. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 279
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 274
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 026
  1. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Druhá časť.
  2. Peter Slamenik: Černák
  3. František Kukura: Vízia upadnutia Slovenska do bezvýznamnosti
  4. Ján Chomík: Blázni
  5. Jozef Foltýn: Netanjahu je vojnový zločinec, terorista a fašista v jednej osobe
  6. Anna Miľanová: Myslím, mladí ľudia myslia kriticky, ale sú nepochopení, neakceptovaní
  7. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  8. Jaroslav Furman: Ospravedlnenie
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 25 839
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 161
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 064
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 257
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 820
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 356
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 987
  8. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 5 701
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Topoľčany a Partizánske - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Topoľčany

Tánička Altusová a Vladko Suchanič spoločne s moderátormi markizáckeho Telerána Simonou Ondrušovou a Marekom Polomským.

Majú radi hory, nahrávajú podcasty o nich a nedávno boli o svojej turistickej a moderátorskej vášni rozprávať aj v markizáckom Teleráne.


Incident sa stal na obchvate Topoľčian.


4
Futbalový výlet do rodiska Cristiana Ronalda

Dvaja muži, tínedžer a chlapec v rodisku portugalskej megahviezdy.


Riešenie má priniesť nový posudok.


  1. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Druhá časť.
  2. Peter Slamenik: Černák
  3. František Kukura: Vízia upadnutia Slovenska do bezvýznamnosti
  4. Ján Chomík: Blázni
  5. Jozef Foltýn: Netanjahu je vojnový zločinec, terorista a fašista v jednej osobe
  6. Anna Miľanová: Myslím, mladí ľudia myslia kriticky, ale sú nepochopení, neakceptovaní
  7. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  8. Jaroslav Furman: Ospravedlnenie
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 25 839
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 161
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 064
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 257
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 820
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 356
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 987
  8. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 5 701
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu