Utorok, 4. október, 2022 | Meniny má František

Topvar prináša svojím štamgastom kvalitu do prevádzok

Najbližšie stretnutie so sládkom piva Topvar sa uskutoční vo štvrtok 12. septembra o 18:00 v Beer Hause U Papšu v Topoľčanoch.

Značka Topvar je už od svojho vzniku garantom vysokej kvality, čomu zodpovedá aj množstvo prestížnych ocenení, z ktorých najaktuálnejším je zisk bronzovej pivnej korunky za 10% variant a striebornej pivnej korunky za tmavý variant Marína. S rovnakou starostlivosťou pristupuje aj k jednotlivým prevádzkam a štamgastom v rôznych kútoch západného Slovenska. Dôkazom toho sú aj najnovšie dva projekty, ktoré ľuďom interaktívnou formou prinášajú možnosť dozvedieť sa mnoho zaujímavých informácií.

Večery s majstrom

SkryťVypnúť reklamu

Prostredníctvom projektu s názvom „Večery so sládkom“ navštívi Topvar v najbližších mesiacoch 30 vybraných prevádzok na západnom Slovensku. Pod vedením topoľčianskeho pivovarníckeho majstra Jána Píryho sa ľudia dozvedia mnoho zaujímavostí o histórii, výrobe či optimálnej starostlivosti o ich obľúbené pivo. Najbližšie stretnutie sa uskutoční vo štvrtok 12. septembra o 18:00 v Beer Hause U Papšu v Topoľčanoch. V rámci neformálneho stretnutia so sládkom budú mať ľudia možnosť vyskúšať rôzne spôsoby čapovania piva, ku ktorým dostanú od pivovarníckeho majstra aj kvalifikované typy a triky a dozvedia sa tiež, čo všetko ovplyvňuje kvalitu zlatistého moku . Prítomní štamgasti budú môcť tiež absolvovať vedomostný test, za ktorého úspešné zodpovedanie získajú diplom pivného znalca spolu s darčekmi. Svoju odbornosť si otestujú aj hlavní výčapníci daných prevádzok, ktorí po úspešnom absolvovaní získajú CERTIFIKÁT – MAJSTRI SVOJHO REMESLA s podpisom pivovarníckeho majstra Jána Píryho i podpisom úspešného majstra výčapníka. „Cieľom tejto aktivity je sprostredkovať personalizáciu kvality cez dvoch hlavných garantov – pivovarníckeho majstra Jána Píryho, ako aj samotných výčapníkov v jednotlivých prevádzkach. Podujatia budú svojim priebehom jedinečné, keďže každá zúčastnená prevádzka pridá ruku k dielu v podobe vlastného sprievodného programu,“ hovorí Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Bližšie informácie k termínom a miestam jednotlivých podujatí nájdete na www.topvar.sk

Netradičný a ambiciózny projekt pre každého

Budovanie vzťahov a lojality s jednotlivými prevádzkami i samotnými spotrebiteľmi je téma, ktorou sa zaoberá aj veľmi ambiciózny projekt s názvom „Tavern koncept“. Svojou podstatou ide o veľmi ojedinelú aktivitu. Ponúkať zákazníkom kvalitné pivo totiž nestačí. Rovnako dôležité je, aby sa hostia v danej prevádzke aj dobre cítili a mali chuť sa znova vrátiť. Príjemnú atmosféru je možné dosiahnuť kombináciou viacerých faktorov – priateľský a milý personál, kvalitné služby, útulné prostredie a pekný interiér. „Snažíme sa pomáhať tam, kde to pre danú prevádzku aj naozaj dáva zmysel. Prichádzame s komplexným riešením, ktorého cieľom je zvyšovanie imidžu a atraktivity daného miesta. Pomáhame majiteľom, aby ich podnik získal nový vzhľad - od farby stien, cez interiérové doplnky až po zmenu dispozičného riešenia. Štamgastom a ich krčme prispôsobujeme aj naše komunikačné materiály, aby sa vo svojom obľúbenom podniku cítili ako doma. Prečo by aj oni nemali mať právo na útulné a pekné prostredie. Z dôvodu zvyšovania kvality nášho piva sme vynašli inovatívny spôsob jeho skladovania. Chladí sa priamo v pulte, ktorý je zo skla a nerezu, na optimálnu skladovaciu teplotu 10-15°C. Okrem kontroly a udržiavania optimálnej teploty piva, ktorá vo výraznej miere vplýva na jeho kvalitu, tak hosťom poskytuje aj pridaný estetický zážitok. Majú možnosť akoby nahliadnuť do „pivnej pivnice“ priamo zo svojich obľúbených miest. Každý milovník Topvaru sa tak rád do prevádzky vracia, pretože v sebe odráža emóciu značky, ktorej záleží na svojich štamgastoch a zároveň spája dobré pivo s pekným miestom a príjemnou atmosférou. Momentálne sme dokončili piatu prevádzku a začíname práce so šiestou. Našim cieľom je vybudovať, v rámci možností, menšiu sieť ukážkových prevádzok, ktoré sprostredkujú svojim hosťom netradičný zážitok s pohárom kvalitného piva,“ prezrádza o projekte Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Viac informácií nájdete na www.topvar.sk

Najčítanejšie na My Topoľčany

Inzercia - Tlačové správy

  1. Slováci a peniaze: Na čo sporíme a koľko investujeme?
  2. Hasič vyrába knedle. Denne ich uvarí tisíc a má vypredané
  3. Dôležitosť duševnej pohody
  4. V Žiline projektujú železnice pre Londýn, Austráliu i Čínu
  5. Nakupovať viac ovocia a zeleniny sa oplatí každý deň
  6. Druhý diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  7. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  8. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  1. Nivy oslávili prvé narodeniny a takmer 13 miliónov návštevníkov
  2. Zuzana Bednárová: V Prešove je ešte veľa vecí na zlepšovanie
  3. Dni nezábudiek prispejú na zachovanie prevádzky Linky dôvery
  4. Hasič vyrába knedle. Denne ich uvarí tisíc a má vypredané
  5. V Žiline projektujú železnice pre Londýn, Austráliu i Čínu
  6. Dôležitosť duševnej pohody
  7. Slováci a peniaze: Na čo sporíme a koľko investujeme?
  8. Metropolis ostáva bez inflačnej doložky
  1. Hasič vyrába knedle. Denne ich uvarí tisíc a má vypredané 7 935
  2. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať? 7 263
  3. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko? 7 135
  4. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil 5 934
  5. Nakupovať viac ovocia a zeleniny sa oplatí každý deň 5 843
  6. Piešťanská firma ovládla svet zubárskych kresiel 5 834
  7. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo 5 082
  8. Dôležitosť duševnej pohody 3 385

Blogy SME

  1. Robert Puk: Komu ukradol parkovaciu politiku v Bratislave kandidát na primátora Bratislavy Rudolf Kusý?
  2. Ján Marton: Vlčanova politická tragédia sa dokonala na technickom oleji v PL krmivách.
  3. Denisa Tomíková: Nie je vodič ako vodič
  4. Pavel Macko: Nie násiliu v uliciach a extrémistickému teroru!
  5. Eva Gallova: Vtipy, tipy, frky
  6. Peter Kuchár: Moja cesta do pekla... (I.)
  7. Marek Kytka: Skvelý Slafkovský, ukážkový gól Tomáša Tatara, či hviezdne duo večera Nečas s Burnsom
  8. Jozef Sitko: Azda diskusia na blogoch má byť názorovou stokou?
  1. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 7 166
  2. Jana Melišová: Keď sa chce, tak sa dá 💗 5 939
  3. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 5 531
  4. Ján Valchár: Mohylizácia ruských brancov. Presne podľa plánu. 4 678
  5. Ján Valchár: Keď už aj propagandisti plačú... 3 993
  6. Miroslav Kocúr: Progresívny fašizmus voči kresťanom? 3 724
  7. Ján Valchár: Gratulujeme, 60.000. A ruské tanky dostávajú defekty. 3 442
  8. Peter Slamenik: Dubák sem, dubák tam. 2 747
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Topoľčany a Partizánske - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Topoľčany

MY | TOP správy z regiónov

Prinášame výber TOP správ z regiónov.


30. sep
Hľadané osoby v okrese Topoľčany

Zo všetkých hľadaných sú len dve ženy.


30. sep

Prečítajte si výber TOP športových správ z regiónov.


30. sep

Tipujte bez rizika a vyhrajte.


29. sep

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Blogy SME

  1. Robert Puk: Komu ukradol parkovaciu politiku v Bratislave kandidát na primátora Bratislavy Rudolf Kusý?
  2. Ján Marton: Vlčanova politická tragédia sa dokonala na technickom oleji v PL krmivách.
  3. Denisa Tomíková: Nie je vodič ako vodič
  4. Pavel Macko: Nie násiliu v uliciach a extrémistickému teroru!
  5. Eva Gallova: Vtipy, tipy, frky
  6. Peter Kuchár: Moja cesta do pekla... (I.)
  7. Marek Kytka: Skvelý Slafkovský, ukážkový gól Tomáša Tatara, či hviezdne duo večera Nečas s Burnsom
  8. Jozef Sitko: Azda diskusia na blogoch má byť názorovou stokou?
  1. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 7 166
  2. Jana Melišová: Keď sa chce, tak sa dá 💗 5 939
  3. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 5 531
  4. Ján Valchár: Mohylizácia ruských brancov. Presne podľa plánu. 4 678
  5. Ján Valchár: Keď už aj propagandisti plačú... 3 993
  6. Miroslav Kocúr: Progresívny fašizmus voči kresťanom? 3 724
  7. Ján Valchár: Gratulujeme, 60.000. A ruské tanky dostávajú defekty. 3 442
  8. Peter Slamenik: Dubák sem, dubák tam. 2 747
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu